tirsdag den 11. november 2014

At kniple nye mønstre

Nå, men... Ja. Hej igen :)

Jeg er tilbage, efter et "panikanfald" ifht privatliv, Internetsikkerhed og alt for mange tanker...

Tankerne er der stadig. Don't worry. Men, hvor der i foråret stod PRIVATLIV med store blinkede neon bogstaver i min hjerne, står der nu et behov for et sted at dele. Dele dele af mit liv i en skøn forening af godt, skidt, sjov og skørt. 
Et sted, som jeg skrev i "første" indlæg, at gøre lidt væsen af mig selv, tillade mig mit eget space. På den måde har behovet for at blogge egentlig ikke ændret sig fra tidligere - men jeg har. 

Jeg har det sidste år for alvor været tvunget til at arbejde med mig selv, og jeg har fundet mønstre så komplekse som var de fine stykker knipling. De kommer ikke af ingenting de mønstre, og de bliver heller ikke brudt af ingenting. Men mere om det en anden gang. 

Nu vil jeg bryde mønstre, og kniple nyt her på bloggen, mens jeg gør lidt væsen af mig selv. 

Gør du nok væsen af dig selv? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar